COLOR MANAGEMENT DLA WŁAŚCICIELI MAREK
Szkolenie z zagadnień Color Management dla właścicieli marek pomoże Ci skutecznie komunikować się w łańcuchu dostaw produktów poligraficznych oraz oceniać go w sposób, który pomoże dostrzec korzyści takie jak krótszy czas realizacji, szybkość wprowadzania na rynek, niższe koszty i lepsza integralność marki.
DLA KOGO JEST TEN KURS?
Dla kogo jest ten kurs? Menedżerowie marki lub właściciele marek, nabywcy druków, agencje kreatywne, pre-press, pre-media, projektanci, specjaliści od druku i łańcucha dostaw opakowań, CPG lub FMCG. Jeśli pełnisz jakąkolwiek rolę w zarządzaniu kolorem, tworzeniu koloru lub pisaniu PQM, skorzystaj z tego szkolenia.
Dodatkowo, jeśli Twoja rola obejmuje akceptacje kolorystyczne, konieczne jest spełnienie wymagań kupującego, tj. druk, SOP tworzenie biblioteki kolorów, mapowanie procesów, wytyczne dotyczące marki lub zarządzanie drukowaniem i procesami, ten kurs pozwoli Ci rozwinąć umiejętności techniczne i pomoże Ci tworzyć mapę, po której będziesz się bezbłędnie poruszał, a także stworzysz powtarzalne i bardziej wydajne standardy marki.
ZAGADNIENIA SZKOLENIOWE:
- Ogólna idea zgodności dla właścicieli marek
- Przestrzenie barwne i ocena barwy
- Określanie celów drukowania
- Globalne standardy druku
- Warunki drukowania odniesienia zgodności produkcji
- Podstawy zarządzania barwą
- Podstawy G7, PSO, metody NPDC i TVI
- Niestandardowe standardy drukowania
- Teoria względności papieru
- Kolory dodatkowe, spotowe, indywidualne
- Krzywe SCTV dla barw spotowych
- Tolerancje w druku, metody weryfikacji
- Dokumenty SOP określające procedury produkcyjne
- Wstępna ocena Twojego łańcucha dostaw
- Ocena zgodności barw dodatkowych DE w odniesieniu do cyfrowych standardów
- Proofing, poziomy zgodności
- Warunki oświetleniowe dla porównania barw
- Audyt drukarni w odniesieniu do obowiązujących standardów produkcyjnych
- Akceptacja produkcji a powtarzalność wyrobu
- Raportowanie produkcji inline, online, offline
- Bariery sukcesu
- Jak stworzyć dział kontroli jakości po stronie właściciela marki