Single

COLOR MANAGEMENT DLA WŁAŚCICIELI MAREK

Szkolenie z zagadnień Color Management dla właścicieli marek pomoże Ci skutecznie komunikować się w łańcuchu dostaw produktów poligraficznych oraz oceniać go w sposób, który pomoże dostrzec korzyści takie jak krótszy czas realizacji, szybkość wprowadzania na rynek, niższe koszty i lepsza integralność marki.

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Dla kogo jest ten kurs? Menedżerowie marki lub właściciele marek, nabywcy druków, agencje kreatywne, pre-press, pre-media, projektanci, specjaliści od druku i łańcucha dostaw opakowań, CPG lub FMCG. Jeśli pełnisz jakąkolwiek rolę w zarządzaniu kolorem, tworzeniu koloru lub pisaniu PQM, skorzystaj z tego szkolenia.

Dodatkowo, jeśli Twoja rola obejmuje akceptacje kolorystyczne, konieczne jest spełnienie wymagań kupującego, tj. druk, SOP tworzenie biblioteki kolorów, mapowanie procesów, wytyczne dotyczące marki lub zarządzanie drukowaniem i procesami, ten kurs pozwoli Ci rozwinąć umiejętności techniczne i pomoże Ci tworzyć mapę, po której będziesz się bezbłędnie poruszał, a także stworzysz powtarzalne i bardziej wydajne standardy marki.

ZAGADNIENIA SZKOLENIOWE:

  • Ogólna idea zgodności dla właścicieli marek
  • Przestrzenie barwne i ocena barwy
  • Określanie celów drukowania
  • Globalne standardy druku
  • Warunki drukowania odniesienia zgodności produkcji
  • Podstawy zarządzania barwą
  • Podstawy G7, PSO, metody NPDC i TVI
  • Niestandardowe standardy drukowania
  • Teoria względności papieru
  • Kolory dodatkowe, spotowe, indywidualne
  • Krzywe SCTV dla barw spotowych
  • Tolerancje w druku, metody weryfikacji
  • Dokumenty SOP określające procedury produkcyjne
  • Wstępna ocena Twojego łańcucha dostaw
  • Ocena zgodności barw dodatkowych DE w odniesieniu do cyfrowych standardów
  • Proofing, poziomy zgodności
  • Warunki oświetleniowe dla porównania barw
  • Audyt drukarni w odniesieniu do obowiązujących standardów produkcyjnych
  • Akceptacja produkcji a powtarzalność wyrobu
  • Raportowanie produkcji inline, online, offline
  • Bariery sukcesu
  • Jak stworzyć dział kontroli jakości po stronie właściciela marki